• Informatie

    Tandheelkunde
    Tandartspraktijk Verheijde biedt een breed scala aan tandheelkundige behandelingen. Op de website allesoverhetgebit.nl vindt u alle informatie over het gebit, mondgezondheid en behandelingen.
  • Afspraken
    Wij werken tijdens onze openingstijden uitsluitend op afspraak, met uitzondering van spoedgevallen en bij pijnklachten. Pijnklachten dienen vóór 10.00 uur ’s ochtends te worden doorgegeven (werkdagen) zodat wij u dezelfde dag nog kunnen zien.

    • Voor het maken van een afspraak kunt u de praktijk mailen (via dit contact formulier) of gedurende openingstijden bellen op telefoonnummer 071 5170748. Indien u verhinderd bent, laat u dit ons minimaal 24 uur voor de geplande afspraak per telefoon of per e-mail weten. Bij niet of niet tijdige afmelding zijn wij helaas genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen. Deze kosten worden niet door uw aanvullende tandartsverzekering vergoed.
    • Afspraken op maandag dienen uiterlijk de vrijdag ervoor om 12.00 uur telefonisch of per e-mail afgezegd te zijn.
    • Indien u te laat op een afspraak verschijnt loopt u het risico dat de behandeling niet volledig kan worden voltooid en dat er een vervolgafspraak moet worden gemaakt.
    • Indien de resterende tijd het niet toelaat om te starten met de behandeling, wordt de afspraak op uw kosten geannuleerd en zullen wij een nieuwe afspraak met u maken.
    • Voor de openingstijden verwijs ik u naar Praktijk.
  • Tarieven

    De tandartstarieven en bijhorende uitleg kunt u hier vinden. De techniekkosten voor werkstukken zijn onder deze link te downloaden. Voor vragen omtrent een ontvangen rekening kunt u contact opnemen met ons. Voor vragen omtrent een meegekregen begroting kunt ons e-mailen of een afspraak maken (let op, hier zijn consult kosten aan verbonden)

  • Facturen
    neemt u contact met ons op als u vragen heeft omtrent de rekening die u heeft ontvangen.
  • Garantie
    Tandheelkundige behandelingen zijn complexe procedures. Daarom kan een professional geen honderd procent succes garanderen. Op sommige momenten, en we hopen zeer zelden, kan een patiënt het gevoel hebben dat de uitkomst en de kosten niet zijn wat ze verwacht hadden. In dat geval hopen we rond de tafel te kunnen om de situatie te bespreken en tot een oplossing te komen. Wij zijn professionals en zullen altijd proberen aan uw behoeften te voldoen. Indien zich een situatie aandient, neemt u dan contact met ons op. Coulance is echter wel uitgesloten indien het controle interval niet is nageleefd en/of wanneer u de onderhoudsadviezen niet bent nagekomen. Schade of verlies van werkstukken te wijten aan externe invloeden zijn eveneens uitgesloten van coulance.
  • Klachten
    Voor klachten vragen wij altijd eerst contact op nemen met de praktijk. Mocht dit niet het resulataat hebben opgeleverd dat u had verwacht, dan kunt u contact opnemen met de beroepsvereniging van tandartsen, de KNMT. Zij hebben de mensen en ervaring klachten te beoordelen en op te treden als bemiddelaar voor het oplossen van klachten.